#1 Skrevet November 8, 2013 Noen tilflytter til Follo for et par år siden er jeg litt mindre kjent i nærområde og hvilke "bil" butikker jeg bør velge Hvem og hvor finnerjeg den beste Møllerforhandler som yter service til litt "spesielle" kunder? Vet om Møller på Ski, andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2013 Kan absolutt anbefale Oppegård Bil som veldig serviceminded. De er ikke underlagt Møllergruppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2013 Kan absolutt anbefale Oppegård Bil som veldig serviceminded.De er ikke underlagt Møllergruppen. Takk for tipset! Men de selger VAG produkter? Det er kun spesifikke VAG deler jeg trenger en forhandler, ellers greier jeg meg stort segg med ebay, mekonomen o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2013 Takk for tipset! Men de selger VAG produkter? Det er kun spesifikke VAG deler jeg trenger en forhandler, ellers greier jeg meg stort segg med ebay, mekonomen o.l. De selger alt av deler på lik linje med Møller. De selger også nye VW og Skoda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2013 Tok sjansen på å bruke dem på Ski. Først var han på deleavdelingen meget motvillig til å finne noe som helst siden det ikke kom opp noe på reg.nr og siden jeg drev med ombygging. Men han myknet opp da han forsto at jeg hadde kontroll på hvem deler jeg skulle ha og beklaget seg etterpå. Så da fungerte det denne gangen iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...