#1 Skrevet November 8, 2013 Som tittelen sier, noen som har VAG kom som greier å lese av feilkoder fra gammel type kontakt (95') i Follo (vestby/ski) som kan hjelpe til litt feilsøking (til jeg får kjøpt slikt selv...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2013 Jeg har må bare komme meg på bena etter en liten infulensa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2013 Flotters, ser du bor samme sted som meg, så om vi ikke treffes på tirsdag kan vi bare ta det en annen dag. Skal prøve å rense LMF og se om bilen går på litt mindre enn 99,5% bensin og 0.5% luft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2013 Fikk du ordnet dette eller skal vi ta en titt på den en dag til uken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2013 Jeg har bestilt slik selv, dukker vel opp i posten i en av de nærmeste dagene. Får prøve dette ut, kan ta kontakt hvis jeg trenger noe mer hjelp..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2013 Oki Bare og si ifra, hyggelig og hjelpe folk med sikkelig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...