Kode Webasto original fjernkontroll Touran 2012

Anbefalte innlegg

Hei!

Har 2012 Touran med original fjernbetjent Webasto. Har en ekstra (brukt) fjernkontroll liggende.

Noen som vet hvordan denne kodes? Og evt. om det også kan gjøres med Vag Com?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut sikring til webasto og ha den ute i noen sekunder. Sett den inn og vent et par sekund før du trykker på off knappen og holder den inne et par sekund ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for info:)

Må jeg da kode den gamle som virker også på nytt?

Tenkte da om jeg må trykke på begge kontrollene.

Er det sikringa i motorrommet til selve Webastoen? Eller er der en egen til styringen av denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være nødvendig å parre den gamle. Er ikke helt sikker på hvor sikringene sitter. Avhenger litt av om det er orginal eller ettermontert fjernstyring også. Funker også å bare ta av minus polen på batteriet, men da må du jo stille klokka, grunninnstille vinduer og evt radiokode :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver dette takk for svar!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hjelp!

Tok strømmen på batteriet, ventet noen sekunder, satte på strøm igjen, ventet et par sekunder.

Så trykket jeg på "off" på fjernkontrollen. Da virket fjernkontrollen! Den gamle fjernkontrollen trengte jeg ikke kode.

Så da har både jeg og kjerringa fjernkontroll til webastoen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.