#1 Skrevet Mai 25, 2005 skal investere i nye hjul å senke bilen.tenkte å kjøpe rs4 replika felger i 18". noen som vet hvor mye en skal senke bilen med disse felga? mvh glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2005 du kan jo en kikk på ex'n min... 30mm Eibach. LINK TIL BILDER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2005 jeg tenkte på det settet du har men tor jeg tar 40mm, men hvordan er det med demperene da? bør de byttes? Gjorde ikke det på audien og den slo jo oppi hele tia. Og hvordan blir det på 15" vinterhjula? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2005 kort fortalt, demperene har mest å si for "kjørbarheten" når du tenker på at ting slår oppi etc. Klubben har forhandleravtale med Rodin & Co (om du ikke visste det), så du kan jo se om du får noe rimlige dempere derfra? http://www.rodin.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2005 jeg tenkte på det settet du har men tor jeg tar 40mm, men hvordan er det med demperene da? bør de byttes? Gjorde ikke det på audien og den slo jo oppi hele tia.Og hvordan blir det på 15" vinterhjula? Jeg hadde i hvert fall aldri noen problemer med at det slo oppi. Har kjørt den med 5 personer og mye bagasje over lave fartsdumper og ikke noe problem det, men som sagt jeg hadde bare 30mm da... Orginale dempere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...