#1 Skrevet November 8, 2013 Hei. Lurer på om det er noen her som har erfaring eller forslag for montering av Defa-varmer kontakt på en Golf VII 2013-2014. Ønsker å ha denne mest mulig usynlig i fronten av bilen. Er det mulig tro?. Dette er på en GTI front, som dette gjelder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2013 Hadde lagt den inni motorrommet, da er den usynlig utenfra. Ja du må opp med panseret hver gang men i mine øyne er det bedre enn å ha kontakten synlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2013 Pleier montere de på innerskjermen jeg.. Da er den usynlig.. Men samtidig lett å komme til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2013 Gror de ikke ned i salt og skitt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2013 Monterte min på venstre siden på undersiden av fangeren (octavia rs), lett å komme til og helt usynlig. Vil tro det er lett på golfen også, så lenge den ikke er alt for lav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...