#1 Skrevet November 9, 2013 Noen som kan slå opp og finne ut momentet på boltene som holder svinghjulet, A6 Allroad 2,5tdi 2003 mod AKE? Det er ulike momenter avhengig av boltstørrelse. Min har M10 X 1 X 22,30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2013 Trodde dette stod i dokumentene jeg har lagt ut? Har du sjekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2013 (endret) Trodde dette stod i dokumentene jeg har lagt ut? Har du sjekket? Den bilen lå ikke der, men ved nærmere studier fant jeg jo A4 med samme motor. Driveplate: 22,5 mm bolt = 60 Nm + 90° Dual mass flywheel: 43 mm bolt = 60 Nm + 180° Så da frykter jeg at jeg har fått gale bolter også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2013 Finner AKE på A4q, trodde det var samme motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2013 Finner AKE på A4q, trodde det var samme motor? Ja, er samme motor, så det er i orden. Og merkelig nok så har jeg fått de korte boltene (22,30 iflg Møller), og de passer sammen med dobbelmasesvinghjulet mitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...