#1 Skrevet November 9, 2013 hei foreldrene mine har en vw passat 2.0tdi som var inne å fikk skiftet dysene på garantien. etter at verksted skiftet dysene så vibrerer bilen rundt 1900 omd og når bilen startes på morgen så høres det ut som om den ikke går på alle sylinderen, han fjusker veldig på tomgang men blir litt bedre når den blir varm. alt fungerte før bilen ble satt inn på verksted. sulland skylte på tandempumpen, så den ble skifte men ingen forandring. på kvitteringen fra sulland står det " tandempumpe skiftet, kan ikke utelukke andre ting/evt feil med nye pumpedyser" skulle tro at de skulle begynne med å skifte de nye pumpedysene? med tanke på at feilen ikke var der med de gamle. istedenfor så bytter de tandempumpen så kunden måtte betale for. lurte på om det er noen som vet hva innsprøytningsmengden skal være på den? har målt innsprøytnings mengden på tomgang med driftstemp med vagcom. resultatet -1.97 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -1.16 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 1.08 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 2.05 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4 noen som vet om dette er rett, har ikke så mye peiling på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...