Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en Audi a4 2009 modell, hvor problemet er at alarmen bare går av seg selv, feilkode er lest ut og sier; Glass break sensor rear(01403)

Tok av alt av panel og viklet litt på kabelen, sjekket den i bakluke hengsel, så fin ut. Etter denne viklingen har den ikke gått på 2 dager.

Men i kveld knakk den til igjen. Møller hadde ikke mye fornuftig og si til meg, annet enn at de ville ha bilen for og sjekke det nærmere.

Er det noen her som har som har vært borti problemet eller har noe fornuftig og medele? Møller ville ikke bytte bakruta for de regnet med at sensoren var i orden....?

På forhånd takk

Patrick

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Hvordan gikk det til slutt? Har fått akkurat samme problemet på en a6 2007 mod...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hadde samme problem på min 2010 mod S4. Her var det festet til ene kablen på knusesensor som var løsnet på bakrute. Ente opp med og bytte rute da det ikke gikk og lodde den på igjen. Må av med deksel på bakdør for og se den, sitter nede til høyere for vindusvisker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.