Diverse deler til Audi A4 B6, bakstilling, forstilling, rattvinkelføler, dører, osv

Anbefalte innlegg

Har liggende en del deler fra en 2004 Audi A4 2,5tdi delebil jeg kjøpte for noen år siden. Km stand er 120000.

Dører SOLGT

Bakluke SOLGT

Forstilling/Bakstilling - Si hva du trenger og bud

Rattvinkelføler 500,-

Rollo 500,-

Intercoolere 500,-

Drivaksel 500,- pr stk bak er solgt

ABS sentral 1000,-

Duosensor ESP 400,-

Airbag komputer 500,-

Bremsekraftforsterker 500,-

Frontkassett 500,-

Bremsecaliper 500,-

Billigere hvis man kjøper komplette pakker (forstilling, bakstilling, evt flere deler)

Er det noe annet du ser på bilde som ikke er listet opp, send meg en PM med hva det er og hva du vil gi. Vi blir sikkert enige :)

Mindre deler kan sendes men mot forskuddsbetaling (har vært borti at folk ikke har hentet oppkrav, ikke noe trivelig)

Større deler kan også sendes men da må kjøper ordne frakt. Jeg kan levere til lastebil i nærheten. Forskudd her og.

bakstilling u diff.jpg

CIMG1586.jpg

CIMG1588.jpg

CIMG1589.jpg

CIMG2453.jpg

CIMG2454.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har du komfortstyreenheten til denne? og hva er evt delenr på den? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke frontfanger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe av dette liggende enda?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du høyre front dør?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Beklager treg respons er ikke innom hver dag. Send PM så får jeg mail og svarer fortere. Har en del av disse delene enda bare spør hva du trenger så sjekker jeg. Frontfanger har jeg ikke, dører er solgt. Andre frontdeler skal jeg vel ha slik som radiatorer + frontkassett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er liste oppdatert, kun det som står over i liste er det jeg har. Resten av bilen er borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.