#1 Skrevet November 9, 2013 Noen som vet hvor man kan finne oversikt over momentet som skal brukes på boltene til råder, veivbukker etc inne i motoren? Det er snakk om en 2,7 biturbo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2013 Hos meg Har tatt utgangspunkt i en S4 2.7 biturbo. Tiltrekningsrekkefølge topper og beskrivelse av tiltreknings rekkefølge: Div annet: Og enda mere div annet: Lykke til, spør gjerne om det var mere du lurte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2013 TAKK! Der var det mye nyttig info ja! Hva slags program er det du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2013 Det er et program som heter Autohidden Bare spør om det er mer jeg kan bidra med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2013 Følger du linken i signaturen min, finner du også diverse teknisk hidden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...