#1 Skrevet November 10, 2013 Jepp.. Klarte blemma og kjøre avgårde med tanklokket på taket. Så det store spørsmålet er da om noen vet om tanklokk fra 100 eller A6 passer? Kan isåfall stikke innom opphuggeriet og hente med meg et. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2013 Ellers har dem nødtanklokk på bensinstasjoner for en liten slant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2013 Er det jeg kjører rundt med, kunne tenke meg og få på plass det originale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2013 Slo det opp i etka nå og det passer fra audi 100 94 modell + en hel drøss med andre biler. bla a4, jeg mener jeg har ett tanklokk fra a4 liggende som da passer din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2013 Interessert i og selge? Pris? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2013 send meg ett bud på pm du, jeg trenger det ikke selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...