Audi A6 1,8TQ 2004 mod. 138 000km evnt innbytte !!

Anbefalte innlegg

Går å funderer over om jeg skal selge bilen eller ikke.

Bilen blir bare brukt i helgene (så vidt), og jeg lurer på om det lønner seg for meg å ha den.: flau :

Den var jo i utgangspunkt kjøpt inn som bruksbil, men etter at jeg skiftet jobb, kjører jeg fra og til i jobbklær, derfor jeg bare bruker Caddy'n om dagen.

 

Bilen er da en 04 mod med 138k km på klokka. Kjøpte den i fjor, og da hadde den rullet 124K.

Det ble utført storsørvis ved 120' med registerskifte og alt som hører til. Siste oljeskift ved 124' like før jeg kjøpte den.

Jeg har siden da skiftet 2 ganger olje (Castrol) og byttet bremser på den. Det er null feil med bilen. Alt fungerer som det skal.

Kjøpte også sommerfelgene og nye dekk til den i mars. (dette var ikke billig nei)

Bilen er en 150hk med 5-trins kasse.

 

Kan nevne at den har xenon i nær og fjernlys. Varme i rattet. Varme også i baksetene, esp, varmetråder i frontrute og sideruter bak.

Fine greier å ha til vinterbruk.

Vinterfelg er org Audi 16" med piggfrie dekk. Grei stand.

 

Interiør bilder kan jeg legge til ved behov. (finner dem ikke nu...)

Bilen har ikke S-line, eller navigasjonskjerm.

Men den har veldig gode seter og Audi Consert anlegg. Setene er behagelig å sitte i, og anlegget spiller ganske greit.

Interiøret er i lyst skinn, og dette matcher den sorte bilen glimrende, fin fargekombo.

 

Bilen fremstår ganske bra, med tanke på at den har orginallakk. Men noen småfeil har jo denne også.

Bla flasset noe klarlakk av den på høyre fremskjerm helt nederst når jeg skulle polere den. Fikk jo litt sjokk da, og visste dette til naboen som er lakkerer. Han fant ut at skjermen måtte ha vært etterlakkert, mest sansynlit pga lakkskader. Men han konstanterte at den ikke er kollisjonskadet. Er enda orginal skjermen som er på bilen. De som utførte lakkjobben hadde gjort dette for fort eller for sakte.

3-5000 for nylakkering for forskjerm. Eller så gjør man det selv.

 

Bilen er norsk, ikke bruktimport. Første eier var en kar som jobbet i VG. Han kjørte den 40K på et år.

Jeg kjøpte bilen av et eldre ektepar som hadde bilen etter han. Alle sørivs er gjort på verksted.

 

Pris. Etter at jeg har sett meg litt om på nettet, setter jeg prisen til 130 000. Mener at bilen min er like bra om ikke bedre enn de jeg har sett til denne prisen. Kan selges 10 000 billigere, om jeg får beholde sommerfelgene ;) Da følger det kun med orginale 16" sommerfelger med dekk.Og vinterfelg/dekk såklart.

Ellers er jeg veldig intr, i "ny" arbeidsbil.

Kunne ha tenkt meg en Audi 100Q (44), gjerne turboquattro. Sedan eller Avant.

C4 er også aktuell, men bare 5 sylinder og Quattro. Diesel eller bensin.

Bilen må være i grei stand. Den burde være kjørbar. Ønsker ikke nokka ombygd, som man ikke får godkjennt !! Gjerne også eu ok.

Maks innbytte blir da 30 000. Alt etter tilstand på bil. Men ønsker best mulig innbyttebil, så prisen blir man nok enig....

Passat 32b Syncro med 5'er er også aktuell. Golf 1 GTI eller TD og Audi 80 femmer m/Quattro er også på ønskelista !!

 

 

traktor032_zpsfefcdec4.jpg

 

traktor051_zps1e51379a.jpg

 

traktor030_zps41454973.jpg

 

traktor025_zpsd0fb456c.jpg

 

traktor024_zpscb2b2553.jpg

 

traktor023_zpsf5dfec05.jpg

 

traktor028_zpsed8bb879.jpg

 

traktor027_zpsfc82e110.jpg

 

 

Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder innvendig imorra.

 

 

 

 

Jeg ønsker først og fremst å selge med innbyttebil.

Er ikke så veldig gira i rent salg.

Så om noen sitter å ruger på en av de nevnte bilene og er lysten på en

fin og sikker familiebil, er det bare å rope ut ;)

Kan jo nevne at en sommerfelg koster kr6000 hos vag.

Dekk er 225/40/18 Bridgestone Potenza.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen interiørbilder. Førerstol var fin før jeg fikk bilen....klarte på en eller annen måte å lage ei ripa i den.

Men fikk forklart at dette kan event. repareres. Dessverre av ingen her i Narvik.

Ellers er det bare vellstand ;)

AudiA6interioslashr011_zps10c46012.jpg

AudiA6interioslashr010_zps6833dbec.jpg

AudiA6interioslashr008_zps91ca9897.jpg

AudiA6interioslashr006_zps8a426add.jpg

AudiA6interioslashr004_zps06739a46.jpg

AudiA6interioslashr003_zps151dc19b.jpg

AudiA6interioslashr001_zpsfcc04810.jpg

AudiA6interioslashr002_zpsd2519b96.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan det hende at jeg har fått kloa i en C4 2,3 Q til en billig penge. Må bare bli enig med eieren først :)

Men om handelen går i boks, kan denne selges til 120000 all in. Event enda noe billigere om jeg får beholde sommerhjulene !! (18")

 

Om ikke noen andre har et bedre alternativ. Har egentlig mest lyst på 2,5tidq avant.

Eller 100Q/t.

 

Lar denne ligge her på forumet en uke, før jeg legger den ut på finn til samme prisen.

Går enda å håpe på at noen har en grei arbeidsbil til meg :)

 

Kan også opplyse om at Syncro Golfen er til salgs.

Den er riktignok reservert til et klubbmedlem, men han må selge sin bil først.

Så om noen andre viser sin interesse, går det kanskje litt fortgang med dette. :)

 

Hvis alt går etter planen, henter jeg ei ny bruksbørsa på lørdag ;)

Bilen er nu lagt ut på finn til 115000 (hehe, ble feil....hadde det litt for travelt). Nåja......

Dette er billig !!! (120000 inkl omreg)

 

Om noen er intr. i denne,kan den selges raskt for 115000 inkl omreg !!

Ser at at er flere som har lagret denne på finn.

Siden det er dårlig respons her på denne siden, skal jeg prøve meg på 115000 inkl reg ut mnd, om den ikke selges på finn.

Til jeg har betalt neste avdrag.....

Har 60 dager på finn,så noe billigere blir det ikke i første omgang !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da minner jeg på om denne ;)

"Ny" bruksbil er inntruffet, og denne er da klar for salg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt for dyrt ??

Kan selges uten sommerfelgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

105' ferdig regga uten sommerfelger.

Følger da med orginale 16" alufelger med greie sommerdekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen solgt :)

Er en litt eldre herreman som har kjøpt bilen, og han ville ha kun med de orginale sommerfelgene.

 

Om noen her er interessert, så selger jeg 18" felgene for 12000 pluss frakt.

Nye dekk i fjor til nesten 5000 inkl omlegging.

Var hos VAG, og der fikk jeg opplyst at en felg koster 6000kr.

 

Meget pent sett, men jeg tror at dette blir for stort til 100'n min .....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.