Anbefalte innlegg

Jeg skulle legge om til vinter dekk i dag og kom skulle ha av ene spaceren bak var det en type låse bolt som jeg ikke har sett før. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en overgang eller noe til den?

7utuse7e.jpg

uju8a4u8.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser ut som en lavprofilutgave av en vanlig låsebolt.

Dra innom en dekksjappe, de har ofte et godt utvalg. Usikker på om de har spacerbolter, men de kan ofte hjelpe deg med det. Du kan uansett fint kjøre hjem med kun fire bolter pr. spacer.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, skal de på det etterpå!

Hehe, problemet er at jeg får ikke den spaceren av så nå med vinterhjulet på subber hjulet i skjermen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser jo egentlig ut som en vanlig original låsebolt til VAG fra den tiden.

Klarer dog ikke å få et helhetsutrykk på størrelsen på den, med tanke på at den er for kort til å være original.

Har du sett skikkelig i bagasjerommet, i reservehjulsbrønn og i hjulboltposer om det ligger en slik låsebolt eller lignende hjulbolter bak i der?

Er det en original, så kan du ta med bilde eller en hjulbolt av den sorten og vise hos møller, så har de den som regel på lager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser jo egentlig ut som en vanlig original låsebolt til VAG fra den tiden.

Klarer dog ikke å få et helhetsutrykk på størrelsen på den, med tanke på at den er for kort til å være original.

Har du sett skikkelig i bagasjerommet, i reservehjulsbrønn og i hjulboltposer om det ligger en slik låsebolt eller lignende hjulbolter bak i der?

Er det en original, så kan du ta med bilde eller en hjulbolt av den sorten og vise hos møller, så har de den som regel på lager.

Har ingen slike bolter, bare de to som står i den ene spaceren. Finner heller ikke noe overgang.

Har vært på to dekkforhandlere i dag uten noe lykke, så får ta meg en tur til møller :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er problemet løst, takket være god hjelp fra Møller :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.