#1 Skrevet November 11, 2013 (endret) Hei Kjøpte meg en fordeler av heggen bil. Er fra en mk1 1.8 8v. Så lurer jeg på hva denne "kåpen" rundt fordelerlokket gjør. Og den sorte boksen som henger på kåpen gjør, den over kondensatoren. Jeg tenkte det kanskje var for radiostøy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2013 Hvor mange bilder ser dere? Har brukt to forskjelige linker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2013 Ser to bilder. Tennings forsterker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2013 (endret) Allright! Da er det samme hva jeg bruker Er det vanlig at det blir brukt på disse? Synes ikke det ser bra ut med den kåpen, så om det bare er tenningsforsterker kjører jeg uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2013 Metallkåpen er vel for å forhindre støy, hvis jeg ikke tar helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...