#1 Skrevet November 11, 2013 Håper noen kan komme med tips her. Har klart det mesterstykket å "miste" kablelen for innfestning til skiltlys på min 2007 Golf V GTI. Skulle bytte til nytt ledlys bak da jeg glapp kabelen og ny får jeg ikke tak i den. Har forsøkt å ta en titt under bilen, men det er umulig å komme til. Er eneste løsning å skru av bakfangeren? Setter stor pris på hjelp. Hilsen "flau" eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2013 Hvis du finner noe mykt metall feks sveisetråd eller noe som du kan fiske ut kabelen med så kan du være heldig å få den ut igjen. Her ser du hvordan kabele er festet på innsiden: Hvis ikke er det en veldig enkel jobb å demontere bakfangeren. Guide: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3754634 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2013 Takk, skal prøve å få fisket den opp på en eller annen måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...