#1 Skrevet November 11, 2013 (endret) Skulle hatt noe deler til min coupe quattro typ 85: Speil h og v side med el justering. Elektrisk vindusheis h og v side Baksete til coupe, samme om det er fra gt,quattro,ur Trekk i bagasjerommet Deksle over radiator i framkant Nås på 47276966 ell på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2013 Oppdatert liste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2013 Har dørtrekk som det er skåret hull til høytalere i ! Men det er kanskje ditt problem også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2013 Mine har spruket opp på den øverste biten, så kan være interessert i de jeg. Samt felgene dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2013 Jeg har muligens innstegslister liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2013 Jeg har muligens innstegslister liggende Det hadde vært supert om du hadde hatt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2013 Slik ser de jeg har ut, bortsett fra høytalerhull og litt møkk er de hele og pene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2013 Tar disse jeg Ole. De er nok mye bedre enn de fillene som er på nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...