#1 Skrevet November 11, 2013 Hei Jeg har disse felgene som fulgte med min audi a4 når jeg kjøpte den. Liker de godt men ønsker noen concave felger i 19" eller 20". Det er de samme felgene som kom på DTM edition versjonen av a4. Innpress og bredde kan jeg finne frem hvis det er ønskelig. Byttes i større felger eller rent salg. Gi bud![/img] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2013 Ikke for å være pirkete, men hvis de er originale er det nok disse du har. Nesten like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2013 ] Her er felgene hadde ikke noe bilde på ipad'n så måtte finne et 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2013 18x8 et43 tror jeg de er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2013 Kan du gi en prisantydning på felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2013 Litt vanskelig å si da jeg ikke har så mange å sammenligne med. Har bare sett 1 sett som er like til salgs i norge. Disse lå til 12 500 med helt nye dekk. Mine har 2 bra dekk og 2 slitte dekk(fortsatt lovlige). Felgene er ikke nye så de har noen små skraper men ikke noe som synes før du leter etter det Tar imot bud utifra dette. Se bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2013 Til info så solgte jeg mine for 5000kr med to gode og to dårlige dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2013 Oki takk for info. Da trur jeg nesten jeg beholder dem. Men tar imot bud fra 5000 og opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2013 Selges de uten dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 29, 2013 Nei desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...