#26 Skrevet Juni 11, 2015 noen b5 har fortsatt aeb på 99 mod, min bla men svært sjeldent med faclift og aeb motor. Skjønner, tror jeg har funnet ut at det er en ANB, for det første er det jo elektrisk gasspjeld, og så er det 10mm bolter til toppen. Men så lenge ledningsnettet skal passe er det jo godt nok for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 11, 2015 du kan vel ikke bytte til ett elnett med elektrisk spjeld uten å bygge om gasspedal til elektrisk og tror jeg. må nok få tak i et elnett fra feks en aeb med nye typen hjerne og gammelt wire spjeld;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 12, 2015 noen b5 har fortsatt aeb på 99 mod, min bla men svært sjeldent med faclift og aeb motor. Førstegangsreg sent 98 eller januar 99 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 12, 2015 produsert mars 99 og levert september 99 og er en 99.5 facelift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...