#1 Skrevet November 11, 2013 (endret) har nå byttet alle foringer bak på ene siden. har også byttet styreleddene fremme. skal bytte alle leddene fremme og den andre siden bak. men det var en dag en som lå bak meg som sa han syns bilen min såg skjev ut når jeg kjørte rett frem. at han så hele siden på bilen min på venstre side som om bilen gikk sjevt.. husker en tid tilbake at jeg tok nedi en plass, ikke så mye men rett etterkant merka jeg at rattet stod skjevt til høyre når jeg kjørte rett frem.. bilen er grei å kjøre men drar bittelitt til sidene samt at jeg må ha ratte endel mot høyre for å kjøre rett.. dekket bak der det er bytta foring. etter jeg bytta foringene bak så synst jeg dekket står skrådd inn på en måte og ikke rett fram. på andre siden der det ikke er byttet enda står den rett fram og følger buen.. bak har det kansje med justering å gjøre? eller? men fremme er forstillinga skjev på en måte? når jeg skifta styreleddene satt jeg jo ratte bent og justerte etter merkene jeg hadde på før jeg demonterte dem gamle. dekka ser like ut på spissing men noe er galt.. ser at ene skruen er gått av på det 3kantdekselet under bilen etter jeg hadde tatt nedi men ser ikke ut som deksle har flytta seg og skruen er enda i selve hullet, men hode er av.. bilen står nå og heldigvis har jeg en annen bil jeg skal bruke foreløpig nå når snøen kommer.. skal ha den opp på bukk å se skikkelig på den i morgen.. noen tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2013 ta en 4hjulskontroll, du får aldri endeleddene 100% etter du bytter dem, hvertfall ikke ved å merke dem, beste er å telle runder, men blir ikke 100% det heller. i tilegg får du verken spissing eller camber riktig bak om du bytter foringer . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2013 ta en 4hjulskontroll, du får aldri endeleddene 100% etter du bytter dem, hvertfall ikke ved å merke dem, beste er å telle runder, men blir ikke 100% det heller.i tilegg får du verken spissing eller camber riktig bak om du bytter foringer . okei, da bytter jeg resten av foringer og armer så blir det 4hjulskontrol. vill bare vente mtp at jeg vil bytte foringene først. ellers er jeg jo likelagt å må ta en ny ein. takk for svar så får vi håpe på det beste=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...