#1 Skrevet November 12, 2013 Hei. Sliter med abs på min s6. Kommer opp feilkode på J106 ABS Solenoid Relay. Er dette noe som sitter i abs pumpen? Ser det sitter to reler på pumpen, men det er vell ikke noen av de? Lest litt kjapt på nett, men fant bare ut at det er internt i abs pumpen. Håper noen har svar mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2013 Hei. Jeg har samme feil på min. Har du sjekket selve kontakten på ABS-styreenheten? Min var irret og et stikk var knekt pga dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2013 Har ikke sett så nøye, men mener det skal være bra. Har skjønt at det er en svakhet de abs pumpene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2013 Var en sikring som satt ned til venstre ved sjåførsiden på a stolpen som hadde gått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...