#1 Skrevet November 12, 2013 Hei. Når jeg stiller bilen inn på 20 grader blir det alt annet enn 20 grader i bilen, så tipper det er på tide å blåse rein sensorene til klimaen. Sitter det noen flere enn de under panelet, og den ved taklampa? Noen som veit hvordan jeg kommer til disse / demonterer plasten rundt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2013 Noen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2013 Du skal kunne lese av sensorene med vag com for å se hva de faktisk viser. Blir det ikke kaldt eller varmt som er feil? Eller er det bare temperaturen som ikke er riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2013 Hvis jeg setter den på 18 grader blir det veeeldig varmt. Senker jeg den ett hakk ( LO ) så blir det iskaldt. Har ikke vagcom dessverre, men virker som man må ha det for å finne ut noe som helst på disse bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2013 Har bare funnen føler, sitter inne i panelet. To skruer under. Ingen føler i taklampa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...