#1 Skrevet November 12, 2013 Ønsker å kjøpe komplett vindusramme som kan skrus rett over på A6 Allroad 2004/2005 mod. TROR at den passer fra det meste av A6 fra 98-05. Innen rimelig kjøreavstand fra Oslo-området da dette er litt klønete å få sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2013 Hei Steinar! Jeg har liggende til alle dører utenom førerdøren. Om du er interessert kan du få denne om du gidder å hente. (bor i fredrikstad 5 min fra e6) Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2013 Hei Steinar! Jeg har liggende til alle dører utenom førerdøren. Om du er interessert kan du få denne om du gidder å hente. (bor i fredrikstad 5 min fra e6)Anders Takker, men hvis du ikke har til førerdør så er jeg like langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2013 Solgte en slik en gang, Tapet fast noe papp rund den og sendte den som Norgespakke, funket helt fint det, så vet du det i tilfelle det ikke er noen i nærheten av deg som har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...