Touareg, hvordan få ut "gir" på heving/senking på førersetet, elektrisk justering...

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti å skrudd på Toureg med elektrisk justering på "alt"... : rolleyes

Har problemer med "sluring" på høydejusteringen på førersetet, og har tatt ut motor og aksling for å teste dette, men får ikke løsnet brakett / "gir" som kjører setet opp og ned.

(skulle gjerne hatt dette ut for å demontert det og sett om det er mulig å fikse, ser ikke ut som om denne delen er mulig å kjøpe separat)

Har løsnet alt av skruer, men den sitter "dønn" fast på akslingen til høydejusteringen.

Hvis noen har vært borti skruing på dette, så legg inn tips her... Evt. om noen har noen reparasjonsguider tilgjengelig elektronisk, så send meg et tips....: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper dette noe evt?

Removing and installing drive motor, seat height adjustment (12-way seat)

touareg_sete1.PNG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper dette noe evt?

Removing and installing drive motor, seat height adjustment (12-way seat)

[ATTACH=CONFIG]208472[/ATTACH]

Det er desverre ikke denne jeg skal ut med, men høydejusteringsmekanismen som sitter bakerst på motsatt side på bildet...

(men virker nesten som om drevet og "tannhjulet" har kilt seg...)

Så har du noe på denne så send meg gjerne :)

Men takker for info på denne :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ut heve-/senkemekanismen på setet idag, hang fast i noen plastikklips...

MEN noen som vet hvor man kan få fatt på plastikk tannhjul lik det på bildet? Det er synderen til at den ikke virker lengere.

Evt. samme type / størrelse i metall? Dimensjoner: 8 mm tykt x 32,5 mm diameter ("fintagget")

Tannhjul_sete_touareg.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.