#1 Skrevet November 12, 2013 (endret) Selger litt forskjellige motordeler og annet div deler fra Audi RS2 avant, I5 20V turbo * original RS2 IC, intercooler _ 3000,- * trykkslange IC bjelke-> innsugsrør : _400,- * 034 motorsport slange (innv. dia: 49mm + 25mm) ubrukt _600,- * rød trykkslange (innv dia 49mm + 25) _400,- * 034 motorsport "kon" silikon slangestusser ( innv. dia: 76/70mm,) 150,- * original slange stuss trykk-rør/ innsug manifold/ tomgangs regulator_ 150,- * orig RS2 motorfester (8 A0 199 382 D) brukt, _500,- * original returslange olje KKK turbo flens _250,- * div forringer for drivlinje/ gearkasse o.l. Nye & brukte _400/ 150,- * komplett originalt RS2 Avant eksosanlegg m/cat. HELT! _4500,- * original programvare 315 hk chip - ADU _1500,- * MTM 380hk chip til RS2 oppsett ( +du trenger større turbo) _3800,- * KN innsatsfilter til original luftkasse ADU/ABY, ubetydelig brukt_400,- * pluss div små deler, vær vennlig å se på bildene! Eksos anlegget sendes normalt ikke (med posten pga vekt), hvis ikke vi finner alternativ transport o.l.! Ellers tilkommer det porto på alt annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2013 (endret) Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2013 (endret) Mer bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2013 (endret) Bilder av RS2 downpipe for de som etterpurte det. Denne er SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2013 hei du har ikke svingningsdemper også til salgs eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2013 hei du har ikke svingningsdemper også til salgs eller? Nå er jeg litt usikker på hva/ hvilken del du mener Hva slags del er det du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2013 tenker på den nede på veiva som reimene går rundt? du kan godt ringe meg eller sende meg en melding. 46442721 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2013 Beklager, har ikke sånne motordeler. Men jeg jeg er åpen for bud på de andre delene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2013 Legger inn skambud på 500,- for intercooler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 19, 2013 Legger inn skambud på 500,- for intercooler Tar imot bud på PM og da seriøse bud. Alle vet hva disse ligger på i pris, har både solgt S2 og RS2 IC før og vet hva de ligger på. (navnet mitt er også kjent for noen år siden for salg av MYE deler og vet hva dette ligger på i pris) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 19, 2013 Da har jeg fått oppdatert salgslista! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 13, 2014 Kan ta med meg noen små deler til isbanekjøring til helgen 24-26 januar, hvis noen ønsker seg noe da. Ellers kan jeg også treffes i Trondheimsområdet onsdag 22 januar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...