#1 Skrevet November 12, 2013 Broren til dama har en A4 som lager litt lyd under kjøring. Dette ble undersøkt på NAF i dag, men de kunne ikke si hva som var problemet, bare at det var en lyd. Utrolig lite hjelpsomt - men har dere noen gode tips til hva dette kan være? Høres ut som det kommer fra bakakselområdet uten at jeg er helt sikker på det. Bilen har gått 104 000km og er vel lite skrudd på fra før, kommer vel "alt" på en gang nå tenker jeg. Fikk forøvrig en lang mangellapp fra NAF på andre ting også. Noen tips til hva det kan være? Har de noen kjente feil de bilene her med quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2013 Hvilken type lyd er det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2013 Er en slags uling sier han. Naf mente hjullager var utelukket, så jeg tenker litt mer diff kanskje? Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2013 Noen som har hatt lignende problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2013 Min b5 uler litt i gitte hastigheter og gir, gjerne i 3 gir rundt 50 kmt. Hadde det på gamle A6'en min også, tror ikke det er så uvanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2013 Min uler litt fra bakdiffen når det er kaldt ute slik som nå.. På sommeren er lyden borte.. Høres nesten ut som dynamo støy. Lyden har vært lik i 2 år nå, så regner med at den holder seg der stabilt noen år til også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...