#1 Skrevet November 13, 2013 Ser for meg at jeg blir nødt til å bytte/overhale dieselpumpa på min A6. Det beste hadde vært om jeg fant ei brukt pumpe å sende inn. Noen som vet om pumpa fra en 116-hk er helt lik 140-hk? Blir lettere å få tak i, da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2013 Nei den er ikke lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2013 Ok. Noen som vet kostnaden for overhaling? Kan jo sende den inn og håpe at den er ferdig innen jeg kommer i land fra jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2013 Hvilke symptomer har du ettersom du ser for deg å måtte bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2013 slike pumper burde det være lett å få tak i, de ryker ikke så ofte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2013 Svetter diesel blant annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2013 Finnes det ikke noe overhalingskit til disse da mon tro? Med pakninger etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2013 Har ikke funnet det noen steder, men det høres jo perfekt ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2013 Jeg sitter med et sett for overhaling til disse pumpene så vidt jeg vet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...