#1 Skrevet November 13, 2013 Hei! Trenger ny fordeler da min ser sånn ut: Om noen har, så skrik ut!!!!! Mvh Tom Vadseth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2013 Tror jeg har en med ståldrev! Dessverre uten lokk Og du må evt flytte over den svarte plastkontakta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2013 Er det ikke bare å bytte rotor og fordeler lokk da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2013 Bytta rotor på den jeg har igår, ingen gnist... men var noen som sa jeg måtte ha den som er 10mm i bredde på "ledern " i rotorn? tror den jeg fikk tak i å satt på var 13-14 mm... har det noe å si? Noen som har bare fordeler lokk da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2013 Gnist får man jo uansett . Men tok du en tennplugg i ene tennkabeln å såg om det var gnist da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2013 Gnist får man jo uansett . Men tok du en tennplugg i ene tennkabeln å såg om det var gnist da ? Fikk gnist.. Satt motor i grunnstilling.., å den starta men kort glede da, 1 min etter start hørte vi en knekke lyd og motor stoppet.. Fant ut at det va triggerpinnen på svinghjulet som knakk. Men når e skrudde ut startern å skulle bare bore i ny pinne, så jeg pinnen dette ned og kile svinghjulet... Tar ned girkassa for å bytte svinghul de neste dagene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...