#1 Skrevet November 13, 2013 Har noe golf 2 deler jeg ikke har bruk for. Må hentes så snart som mulig, ring på 922 63 297. To midtkonsoller i grei stand 16V kjølerør til bremser, små fangere Griller, en med ekstralys (fungerende) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2013 Har du begge kjølerørene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2013 Har du begge kjølerørene? Ja, det har jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2013 Jeg vil gjerne ha de! Kan du sende, så betaler jeg frakt. Eller om noen du kjenner tar de med til Oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2013 Hvis de skal sendes så vil jeg ha det jeg betalte for de, får du en kamerat til å hente de så er de gratis. Jo mindre styr for meg, jo billigere for deg Jeg betalte 500 for de og de vokser ikke på trær lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2013 Kan hente alt jeg Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2013 500,- inkl. frakt er ok Oppkrav? Kan sende deg PM med info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2013 Ok, da får du lufterørene Daniel, så kan du hente det andre Bjørn-Tore Send meg PM eller melding på 92263297 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...