#1 Skrevet November 13, 2013 Har en girkasse, gått 220k km med defekt senterdiff, selges hbo 500kr Rs4 bakstilling, travers er sannsynligvis skjev, men stabstag, nav, bremseskjold++ er i orden. hbo 500kr Div originale "pressede" bærebruer foran til 80, 300kr stk. originalt komplett s2 sedan interiør, hbo 500kr originalt 4 eika ratt m/airbag til s2 sedan 500kr mye deler fra delebil m/ el.soltak, selges gjerne komplett hbo 3000kr. Har også mye golf 4 deler, spør så kanskje jeg har:) Ring 94009359 eller ta kontakt her ved interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2013 Har du S2 3B fordeler i ok stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2013 Desverre kun ABY/ADU deler jeg har liggende fra s2/rs2, så ingen fordeler nei:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2013 Hva er spec på kassen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2013 Hva slags tilstand er bilen i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2013 Bilen er i god stand, veldig lite rust! Har demontert forstilling, støtfanger, panser og bakluke, taktrekk og noe småting fra motorrom så langt. ellers vinduer, dører og interiør bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2013 Hva er spec på kassen? Org. 5 trinns kasse fra competition etter det jeg vet. trodde girkassekoden pleide å stå på undersiden, men fant kun noe på toppen av kassen over clutch huset. "1628 ARV 230 " om dette betyr noe?? 01a kasse hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...