#1 Skrevet November 14, 2013 Noen som har erfaring ved å ta vekk katalysator på golf 1.6? den som står på nå er helt gåen å trenger å byttes ut, men er lite gira på å betale dyre dommer for en ny. hadde sett for meg å kappa katalysatoren å erstattet med ett rør? noen som har gjort dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2013 Finn kristian har vel gjort dette. Men det var ikkje pp 1.6 dog. Men skal i utgangspunktet vere uproblematisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2013 Tatt vekk min ja, men det er 3skruer i hver ende å 10min å bytte for eu kontroll osv. 1,6en har litt mer omfattende rør hvis jeg ikke husker feil så jobben blir litt mer omfattende. Ville forsøkt å funnet en brukt eller handla en ny på mekonomen etc å montert så slipper man problemer med eu kontroll osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2013 Ny universale koster 699 på biltema, så må du få noen til å sveise for deg hvis du ikke greier det selv. Eller så kan du finne nye komplette tilpassede til Golf på ebay.co.uk for under 1000-lappen med frakt. http://www.ebay.co.uk/itm/VW-GOLF-1-6-97-05-REACT-Catalytic-Converter-/291003444517?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AGolf|Plat_Gen%3AMK+IV|Cars+Type%3A1.6&hash=item43c1282d25 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...