#1 Skrevet November 14, 2013 Hei ! Som topic sier, selger et sett med 7,5x17" ET42 MOMO Corse. 2 felger mangler senterkopper 3felger er kantkjørte. Selger HBO: 600kr OBS! Sendes ikke, må hentes ! Ta kontakt på PM,99012942 eller på andersth86@msn.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2013 Hvor i landet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2013 15min fra Gjøvik i retning Oslo. Eller 1t fra Lillehammer i retning Oslo. Håper dette hjelper på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2013 Kan jeg få bilde av alle felgene? Er de runde alle sammen? Har slekt i Gjøvikområdet som trolig kan ta seg av felgene inntil jeg kan få henta, om det blir handel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2013 Her kommer bedre bilder av felgene : Den ene kantkjørte : Den andre kantkjørte : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2013 Det er ingen urundhet på de? Og ingen skader mot dekkets anlegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2013 Ikke noe skader utover det du ser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 27, 2013 Bump ! Bud ? Disse skal bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 23, 2013 Har du dem enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 25, 2013 Du har. PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 31, 2013 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 31, 2013 Ligger her enda, førstemann med pengene får dem Ta gjerne kontakt på TLF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...