#1 Skrevet November 15, 2013 Skal til å begynne med kammene på bilen, og planlegger nå innkjøp av forskjellig. Regner med flere spørsmål etter hvert, så derfor den åpne tittelen;) Bilen hadde regreim- og multireimservice for ca 50000 km siden. Jeg lurer derfor på om det egentlig er nødvendig å bytte annet enn regreim, dieselpumpereim, vannpumpe og termostat? Disse hjulene koster såpass at det er litt å spare. Noen som har opplevd at disse har blitt utslitt? Tenker på å bruke Bosch deler, noen som har hatt negativ erfaring med disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2013 Da er første etappe unnagjort, gikk egentlig mye greiere enn først antatt. Audi har jo tenkt mye riktig med å få av hele fronten enkelt. Ble en liten liste over manglende/ødelagte/uoriginale skruer etter tidligere verkstedreparasjon (ikke møller) på bilen: pisk : Har visst om en liten oljelekkasje rundt toppen, men ser nå at den er mye større enn først antatt. Finnes på begge sider, men er dette typisk toppakning eller simmerring rund kamakslingene? Ser også at det er litt olje i bakkant av bunnpannen, og at denne er under lekkasje ved toppen. Tror dere at oljen her kommer fra toppen? I tillegg til det åpenbare med kammene og reimer, så tenker jeg å skifte simmerringen på veiva, blinde EGR og få overhalt webastoen siden den står der i all sin prakt. Er det noe annet dere ville ha tatt samtidig? [ATTACH=CONFIG]208645[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]208646[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]208647[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]208648[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]208650[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...