#1 Skrevet November 15, 2013 Hei. Jeg har se på eldre tråder her, men jeg kunne ikke finne noen ting som kunne hjelpe meg. Nærlys på høyre side vil ikke virke, på min 2004 2,5 Touareg Jeg har kjøpt en komplett lykt som virker, men det virker ikke allikevel. Jeg klarte å ta kabelen til lykten, og prøvde venstre lykt på høyre side kabel, men ingen nærlys. Ser ut som at det ikke er strøm i kontakten .. Forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2013 Har sjekka sikringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2013 Takker for svar Har sjekket igjennom sikringer uten og finne noen som er defekte. Med det er vel heller ikke separate sikringer imellom høyre og venstre side tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2013 Alle biler har separate sikringer til hovedlysene, for at ikke det skal bli helt morklagt hvis sikringen ryker. Har du tatt diagnose på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2013 Vet dere hvilke sikringer dette er og hvor de sitter? Er ikke med noe instruksjons bok i denne bilen som jeg har nylig kjøpt :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2013 Kanskje denne hjelper? Position of Relays and Fuses.pdf (kilde: http://www.clubtouareg.com/forums/f43/fuse-box-schematic-32082.html) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2013 Er ikke med noe instruksjons bok i denne bilen som jeg har nylig kjøpt :-( Ta turen innom din lokale VW-forhandler, og kjøp deg en instruksjonsbok. Koster ikke så fryktelig mange kronene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...