#1 Skrevet November 15, 2013 Håper det er noen som har erfaring med dette som kan avklare om jeg bør montere disse pærene eller ikke? Fikk dem i posten i dag (GP Thunder 7500 k 80 W) og var faktisk ikke klar over at jeg bestilte 80w når jeg fyrte avgårde den for noen dager siden. Går dette greit eller blir varmen for sterk? Kan de kun brukes når bilen er i bevegelse, eller tåler lampene litt stillstand også? Svar mottas med stor takk! Mvh Ronny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2013 Tipper reflektor brennes uansett, og mulig glasset vill sprekke også, hvertfall nå om vinteren. Blir veldig kraftig temperatur forandring fra -20 til +200 ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2013 (endret) Tittet litt nærmere på esken, er dette standardpærer 55w med litt "skrytewatt" på pakken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2013 Skulle egentlig kjøpe Höen, men de er jo klin umulig å få tak i her til lands?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2013 Gp thunder er penere uansett spør du meg :-) men di der funker nok bra Utvikler ikke mer enn 55w varme, men tilsvarer 80w i lysstyrke :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...