A8 D2 kjørekomputer funksjoner

Anbefalte innlegg

Bilen er en 99 facelift 2.5 tdiq men farge FIS

Det jeg lurer på er hva som skal vises i kjørekomputerer, Det som vises konstant er jo utetemp, og ev om radio står på. Og nederst står girvalg.

Så kan jeg veksle mellom forbruk akkurat nå og km/t gjennonsnitt, bare det......

synes dette er litt rart, skulle vel hatt gjennonsnitt forbruk, kjøretid, KM til neste fylling og kansje flere... Noen som vet hva som er problemet ? Har det noe med den lille knotten i midtkonsollen foran handbrekket ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min S8 så kan man legge til/fjerne det man ønsker ved å gå inn i menyen man får tilgang til gjennom hjulet og knappen som finnes i koppholderen mellom setet(under lokket)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, :) det var den knappen jeg mente, men det står på tysk så jeg finner ikke fram der, har du en forklaring på hva jeg skal se etter i menyen ? hva jeg skal trykke på ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har scannet noen sider fra S8 manualen til min D2 håper dette kan hjelpe deg litt.

AndreGrindvik035_1101x800.jpg

AndreGrindvik040_1101x800.jpg

AndreGrindvik041_1101x800.jpg

AndreGrindvik036_1101x800.jpg

AndreGrindvik037_1101x800.jpg

AndreGrindvik038_1101x800.jpg

AndreGrindvik039_1101x800.jpg

On-board computer

AndreGrindvik032_1101x800.jpg

AndreGrindvik033_1101x800.jpg

AndreGrindvik034_1101x800.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var det bra hjelp i ja, det så ikke så vanskelig ut heller, Snedig med manual på engelsk. Tror jeg skal få det til nå :)

Takker så mye :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert :) er det noe annet du trenger av manualen så si fra så kan eg sikkert scanne det til deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du vagcom så kan du no endre språket til engelsk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det, men har ikke kontakt med spidometeret, skal ordne ny k-line linje der når jeg må, for da må jeg koble meg på rett bak spiometeret..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.