#1 Skrevet November 15, 2013 (endret) Bilen er en 99 facelift 2.5 tdiq men farge FIS Det jeg lurer på er hva som skal vises i kjørekomputerer, Det som vises konstant er jo utetemp, og ev om radio står på. Og nederst står girvalg. Så kan jeg veksle mellom forbruk akkurat nå og km/t gjennonsnitt, bare det...... synes dette er litt rart, skulle vel hatt gjennonsnitt forbruk, kjøretid, KM til neste fylling og kansje flere... Noen som vet hva som er problemet ? Har det noe med den lille knotten i midtkonsollen foran handbrekket ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2013 på min S8 så kan man legge til/fjerne det man ønsker ved å gå inn i menyen man får tilgang til gjennom hjulet og knappen som finnes i koppholderen mellom setet(under lokket) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2013 Takker for svar, det var den knappen jeg mente, men det står på tysk så jeg finner ikke fram der, har du en forklaring på hva jeg skal se etter i menyen ? hva jeg skal trykke på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2013 Har scannet noen sider fra S8 manualen til min D2 håper dette kan hjelpe deg litt. On-board computer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2013 Dette var det bra hjelp i ja, det så ikke så vanskelig ut heller, Snedig med manual på engelsk. Tror jeg skal få det til nå Takker så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2013 Supert er det noe annet du trenger av manualen så si fra så kan eg sikkert scanne det til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2013 Takker for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2013 Har du vagcom så kan du no endre språket til engelsk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2013 Har det, men har ikke kontakt med spidometeret, skal ordne ny k-line linje der når jeg må, for da må jeg koble meg på rett bak spiometeret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...