#1 Skrevet November 15, 2013 dette har jeg null greie på så må spørre har en støtfanger som har sprekt. flere sprekker i størrelse ca 15-20cm. har fikset sprekkene på baksiden med polyester og glassfibermatte. sitter dønn. har slipt litt fuge på framsiden og sparklet med glassfiber sparkel. men hvordan blir dette? selve fangeren er jo fleksibel mens dette område jeg har sparklet har jo blitt rimelig stivt. event en annen sparkel å bruke? fleksibel? er funker det gull med glassfiber sprakel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2013 Går utifra at det er en plast fanger, da har jeg villa plast sveisa sprekken å sparkla siste ujevnheter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2013 wurth har eget plast sparkel;)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2013 wurth har eget plast sparkel;)) sweet! men for seint nå. snakket med en lakkerer og han sa det går bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...