Anbefalte innlegg

Hei!

Bytta bakplate og baklykter og etter det har jeg ikke baklys! Trodde først det var jord men prøvde det og fortsatt ingen virk! Vil tro det er sikringen! Men hvilket sikringnr er det for baklys på s2 avant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sentrallås slutta og å funke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blinklys på begge sie funka samt nødblink og no funkar og bremselys.. Mangla kun kjøyrelys, syns d e jevla løge når bremselysa funka og d e på samme pæra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ofte et problem på disse bilene at det blir ledningsbrudd i strømpa som går fra karosseriet til bakluka

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok av strømpa og fant ingenting..

Syns d e løge at bremselys skal funka men ikkje kjøyrelys?:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel to helt forskjellige el-system siden bremselyset kan lyse uavhengig av posisjon på tenning og lysbryter posisjon...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okai!:/ ha du noke forslag t ting eg kan prøve? Finn ikkje brudd noke plass.. Men d kan vel ikkje ve bryteren da alt ant lys funka når eg sler den på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har leitt overalt, demontert alt av deksel/ bagasjerom men finne ingen brudd.. hmm

Har sjekka sikringa, alt av jordinga.. ingen so har ein problemstilling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noke måte og få kobla baklysa anleis for og få lys?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du målt strøm og jord til de hva ikke virker.

Hva er batteri stand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jord er det garantert.. har nå funnet ut det er ikke strøm bak til kjørelys.. går det om eg tar ein + rett fra batteriet og kobla den direkte på den røde + kabelen som går inn til lykta?

Har leitt ette brudd overalt..

Batteriet er relativt nytt og er ikke noe problem med!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.