#1 Skrevet Mai 25, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2005 Jøss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2005 jøss er det mulig da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2005 Han burde ikke ha noen problemer med overoppheting i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2005 Ligna litt på den bilen jeg så her i distriktet i deg. En hvit gammel japsebil som hadde dratt luftfilteret opp av panseret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2005 Er d eksosen han har dratt ut foran venstre framhjul ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2005 Er d eksosen han har dratt ut foran venstre framhjul ? jepp, ser slik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2005 Eh.... Det er kanskje ikke så farlig om jeg må skjære ut 2 hull på 7x10cm helt nederst i fangeren for å få plassert intercooleren likevel..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 26, 2005 Eh.... Det er kanskje ikke så farlig om jeg må skjære ut 2 hull på 7x10cm helt nederst i fangeren for å få plassert intercooleren likevel..... Trenger ikke se stygt ut det da Terje. Men for GUDS SKYLD,IKKE monter turboen slik som den Håndaen på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...