380-oppsett 2.2turbo, Turbonetics E46 Turbo+ RS2-maifold

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vurderer å selge en Turbonetics E46 Turbo med KKK-flens (orginal-flens), til fordel for oppgradering :) Er 2,75" inn og 3" ut. Fin oppgraderingsturbo, bare å skru rett på bilen :) Denne er som NY, svært lite brukt. Null slakke i aksling. Effektmål 380-400hk? 4500,-

 

Har også en RS2 Eksosmanifold, brukt, lite sprekker. 2000,-

 

Eller pakkepris på 6000,- for begge deler.

 

Har også en 3" bolton Downpipe som kan følge med på kjøpet hvis noen kjøper Turbo og Manifoil. Da er det pakkepris på 7500,- for turbo,manifold og downpipe

 

Bilder:

 

 

DSC_5827.jpg

DSC_5824.jpg

DSC_5810.jpg

DSC_5816.jpg

DSC_5811.jpg

DSC_5812.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan denne skrus rett på en audi S-femmer ? har en ABY motor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan den, men du bør bytte eksosmanifold. Perfekt ettersom Vidar selger manifold også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, har nemelig en mtm303 chip og 3bars mapsensor til bilen, trenger større turbo, dyser og eksos

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kast MTM chipen, kjøp pakken som Vidar har her, å kjøp brukte RS2 dyser å få bilen mappen på nytt:) Kjempeoppsett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye kan jeg regne med å få da i hk? MTM chipen er helt ny, så den selger jeg eventuelt da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne selges vel på 380hk-kit, så noe rundt det burde være realistisk. Jonus har programvare til deg. Usikker på størrelsen på huset, men er muligens noe tilsvarende 8er-hus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, skal sjekke litt med økonomien først, har enda ikke fått bilen levert til meg, men kommer tilbake til deg på dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er int i turboen. Hva slags pakke har vidar du skrev om? Finner ikke tråden, kan du evt. Sende det på pm? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er int i turboen. Hva slags pakke har vidar du skrev om? Finner ikke tråden, kan du evt. Sende det på pm? :)
Du skrev nettopp i tråden om pakken. Turbo og manifold = pakke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh, så det nå. satt på mobilen når jeg leste gjennom her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen. Lagt til nye bilder.

 

DSC_5827.jpg

DSC_5824.jpg

DSC_5810.jpg

DSC_5816.jpg

DSC_5811.jpg

DSC_5812.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp en siste gang. Fått bud på 4000, blir solgt for det om ingen byr over innenfor et par dager

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.