#1 Skrevet November 16, 2013 (endret) dfdsfsd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2013 Hjelp:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2013 Mulig å lese sensor signalet i vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2013 Kabelen til sensoren? Denne skal ha varmeskjold på seg sånn at den ikke smelter inntil eksosen. Muligens denne har flytta på seg så har kabelen smelta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2013 Kabelen til sensoren? Denne skal ha varmeskjold på seg sånn at den ikke smelter inntil eksosen. Muligens denne har flytta på seg så har kabelen smelta? Ja, begynner å tro at problemet ligger der, eller bakom speedo. Har kontrollert sikringer nå, og de så ut til og være hel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2013 Hvis du ikke har løst problemet enda kan jeg tenke meg at ringen som sitter der man trer akselen inn i girkassen er ødelagt, denne sitter inne i kassen og du må av med et lokk på siden for å få byttet denne... delen koster en lite hundrelapp og tar en liten time å bytte. Var slik på min en stund før jeg fant ut av det. Det er noen DIY på det på nett, de sier at du må tappe kassa, det måtte ikke jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...