Feil ved justering på xenon a6 2002. noen i Bergen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Hei er helt ny på forumet og nesten ny med Audi.

Har overtatt en 2002 a6 som jeg tenker å fikse litt opp. ser nå som jeg har vært ute å kjørt i mørket at lysbildet ikke er riktig. ser når jeg starter bilen at den venstre lykten tar denne selvjusteringen men stiller seg for lavt og den høyre justerer seg ikke i det heletatt.

Sittet å lest litt her på forumet ang. dette, men ser at det sies at dette er noe som må sjekkes med vagcom. jeg har ikke det så lurer på om det er noen i området som kanskje kan hjelpe meg. Har også sett at det står noen om brudd på ledninger, så om noen kan hjelpe meg med å lokalisere disse ledingene så hadde jeg satt stor pris på dette.

Mvh Christian.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekke at alt er riktig tilkoblet. Jeg tror at du har en utsatt motor høydekontroll.

Hvis det er en feil i kjøretøyet da fungerer ikke begge motorene høydekontroll.

du må også besøke bilverkstedet og stille inn riktig høyde på lysene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge har fungert tidligere merket det først i dag at de stod veldig lavt.

nå skal det jo også sies at jeg ikke har en anelse om hva som er riktig eller feil tilkoblet da :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20131117_135242 - Kopi.jpg

sjekke at alle kablene er plugget godt. kanskje plugges ut fra motor Steering høyde. Hvis alt er ok det betyr å motor må byttes ut. dessuten har du en svak lys reflektor er brent og utveksling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gå ut å sjekke det med en gang. tusen takk for tipset og bildet. Så alternativet er egentlig å bytte lykter hvis jeg da har svak lysreflektor? Er det beste da å bytte til nye orginale lykter eller er det noe annet som er bedre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye frontlyktene er veldig dyrt. Men kan man regenerere. Jeg regenerert de til min bil. De er gamle og orginalt.

20131115_124105.jpg

20131115_124058.jpg

anbefaler ikke uorginalt lykter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holy shit! er det sånn de egentlig skal se ut ja :D har du gjort dette selv? hvis ja. hvordan gjorde du dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke gjøre det selv i hjemme. hele ramme og reflektorer er metalisert på nytt og glass er slipet og malt med klar lak av samme struktur som i de nye lamper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo det var det jeg lurte på om jeg kunne, men da lurer jeg på hva du har brukt for å få ett så bra resultat?

Så også at det var ett selskap som reklamerte for dette på finn også som holder til i tønsberg faktisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo det var det jeg lurte på om jeg kunne, men da lurer jeg på hva du har brukt for å få ett så bra resultat?

Så også at det var ett selskap som reklamerte for dette på finn også som holder til i tønsberg faktisk.

ja det er samme firma : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.