#1 Skrevet November 17, 2013 vurderer og få kjøpt meg noen dekk til noen felger jeg har liggende her. vurderer dimensjon: 195 40 17. noen som har noe forslag til hvor det er ok priser??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2013 Dekkonline? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2013 ja,har sjekket der.tenkte bare det var lettvint hvis noen i nærheten fiksa.hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2013 Nærheten? Dem sender jo nesten hjem til deg.. Dekkonline.com er vel stort sett alltid det billigste alternativet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2013 De sender det hjem til deg! Ligger på trappa om du vil, helt gratis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2013 Ja, jeg veit dette jeg oxo. Men hvis man kjøperhos en forhandler, slipper og styre med og få tak noen til og legge om isv, men TAKK FOR HJELPA!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...