#1 Skrevet November 17, 2013 (endret) Heisann! Trenger nå en del deler til min Audi S4 C4! her er en liste over det jeg trenger nå: *S6/A6 C4 Panser. *S6/A6 C4 Bakfanger. *100/S4 C4 Bakluke Sedan, *List under Frontlykt S6/A6 C4. *Senkefjærer, Trenger litt hjelp til å velge her, bilen min er veldig lav fra før, så planen var å få den høyere. *Lister nederst på dørene. *Førerstol og Pasasjerstol med el justering i sort skinn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2013 Har sølvfarget S6 panser liggende Har og heilt nye Bilstein B8 Bakdempera! Har og fjære liggande som e 30mm senk trur eg. skal sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2013 Har lister under lykter, trenger du med eller uten uttak for lyktespylere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2013 Har fra en a6 c4: panser ølv rustfri bakluke: sølv rustfri lister under lykter:usikker på tilstand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2013 Har en svart bakluke som har stått på en s4 c4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2013 (endret) Listene vil jeg gjerne ha uten lyktespylere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2016 Slett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...