#1 Skrevet November 17, 2013 er det mulig å erstatte venstre speilet med et like kort som er på høyre siden? eventuelt, hvor får man tak i noen sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2013 (endret) Dette er fullt mulig. Gjort det selv, bare omvendt, stort høyrespeil (lukeparkerer og rygger en del) Jeg kjøpte brukt speil fra england, kjøpte ny kappe siden denne var ødelagt og bestilte meg speil fra usa, da jeg fant riktig delenummer på ebay der, møller var helt håpløse når jeg kom med delenumre til de, forsøkte et par ganger, men fikk alltid feil deler. Har alle delenumre for 175 og 150mm speil sånn at selve glasset faktisk har en synsvinkel som er mulig å se fra inni bilen. Desverre ikke 125mm speil i lista mi, men vil tro at engelsk speil funker bedre å stille inn på førerside enn passasjerside så kanskje det kan brukes? Skal finne frem delekatalogen å se om jeg finner noe delenummer på 125mm speilglass Edit: 1J2 857 521 B delenummer for 125mm speilglass, men er for høyrestyrt bil, eksisterer ikke for venstrestyrt da det aldri har vært levert fra fabrikk. 125mm = det du har på høyre side nå 150mm = r32 på begge sider 175mm = ditt venstre nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2013 Har selv venstre-speil fra England. Ser mye bedre ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2013 Liker bedre høyrespeil fra england, så jeg faktisk ser noe i høyrespeilet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2013 Takk for svar jeg prøvde selv å snakke med møller, men de slo seg helt vrang å nektet å høre på va jeg prøvde å forklare de. så mølle skjønte jeg ikke var noe vits der. nå blei det veldig mye tall her, vilket speil har du å mener ville blitt best med et lite speilhus? prøvde å søke litt på ebay, men fant svært lite som kunne ligne på et lite venstre speil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2013 Om du går inn på ebay.co.uk kommer du til engelske ebay. Bare søk venstre speil der og sjekk at selgeren er fra england de tenker ikkje over å nevne at det er et lite speil som regel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2013 Veit ikke om selve speilhuset passer, men i alle fall bør Lupo speilglass være mulig å bruke på G4. Da får du lite speilglass med en fasong som gjør at det er mulig å se noe i det siden vi kjører på høyre side her til lands:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2013 (endret) Så et par som nevnte lupo pga blått selvavblendende glass i england. Men speilhusene til lupo er 130mm, så tør ikke garantere at det passer! Selve speilhuset er faktisk med delenummer 3b. Så de kommer tydeligvis fra passat og har da utfra hva jeg kan se en annen gjennomføring og feste enn det golf har. delenummer på glass til lupo: 6N2857521B Nok et tegn på at lupo deler design med passat er at delenumre på speilglass som eksisterer til passat da har 3b delenummer også på lupo. Edit: Naboen har lupo, så fant fram stubbyspeilet og sjekka litt. Speilglasset er som nevnt en anelse større, men skal ikke by på problemer, utfra det jeg har sett er festinga bak lik også! Speilhuset har annen innfestning, så det vil ikke funke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 18, 2013 Så eg kan kjøpe et venstre speilglass fra en norsk lupo og ha i mitt lille engelske speil? (Bør kjøpe nytt) har lupo varme i speil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 18, 2013 Det skal passe ja, ser hvertfall sånn ut når jeg la de oppåhverandre, vet ikke om festet bak er likt, men siden det passer til passat 3b og jeg vet at passat 3b i 175mm størrelse passer i mitt speilhus antar jeg det. delenummer: 6N1857521J skal være venstre speilglass med varme, står ikke benevnt om det er blått eller ikke, så antar at det ikke er blått. samme delenummer som slutter på E er uten varme i speilet NB: Tar ikke ansvar hvis det mot alle odds ikke skulle passe, enda det er mye info som tilsier at det skal passe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 19, 2013 Har bestilt meg lupo speil no fra danmark For der innen helgen kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 19, 2013 Du får melde tilbake om det passet eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 19, 2013 Jeg byttet dette og bestillte delene på Møller, kom på rundt 1000,-lappen komplett mener jeg å huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 19, 2013 Fikk du kjøpt engelsk speil fra møller håkon? Mener å ha lest at møller ikkje "gidder" eller ikke har mulighet for å handle engelske deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 19, 2013 Fikk du kjøpt engelsk speil fra møller håkon? Mener å ha lest at møller ikkje "gidder" eller ikke har mulighet for å handle engelske deler Jeg har kjøpt engelsk speil både til Golfen og Caddyen vi hadde tidligere gjennom Møller, samt en T4 for noen år siden. Aldri vært noe tema det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 19, 2013 Gjør man researchen selv så får man tak i deler. har i senere tid bestilt dekselet på bunn av speilet via møller, delenummer og spesifikk forklaring av at delenummeret jeg har faktisk er rett og at jeg ikke har sett feil så fiksa han bestilling fra tyskland, men det å få hjelp med å finne frem delenummer ga jeg opp da de var mer forvirra enn jeg var første gangen jeg så på dette Kan vel ha litt å si hvem man treffer på delelageret også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 27, 2013 Her er mitt engelske venstre speil Sammenligner lupo og golf speil. Lupu er det kvite Og ferdig montert lupo speil i golf stubby speil hus Gikk smertefritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...