#1 Skrevet November 17, 2013 Lurer på om noen vet hvor Akselerasjonsensor lengderetning (se bilde) ligger på en golf 4 4motion? Har feil på abs/esp og avlesning av parameter viser ingen utslag, står bare på 0 - kanskje problemet ligger på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2013 Er det ABS sensoren den tenker på? (på navet) Evt hastighetssensor, den som gir info til speedometeret. Denne sitter på girkassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2013 Ligger ikke den på kassen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2013 Ligger ikke den på kassen da. Edit: to late 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2013 Alle fire abs sensorene ute med hjulene virker - teller hastigheten. Speedometeret virker. Jeg har feil 493 - esp følerenhet tilstede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2013 Tror det her er snakk om en akselrasjonssensor, g-sensor om du vil, og den er for å beregne hvordan bilen beveger seg for å kunne justere esp korrekt. Husker i farta ikke hvor den sitter, men de sitter ofte i gulv ved forseter, ikke ulikt airbagsensorer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2013 Under passasjersete tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2013 Under passasjersete tenker jeg. Ah, ofte så ligger de rundt midkonsollen en plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 18, 2013 Kanskje det er denne, nr 25 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 18, 2013 Sitter bak hanskerommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 18, 2013 Det er korrekt på bildet ja, og bak hanskerommet høres ikke urimelig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...