#1 Skrevet November 17, 2013 Er det noen som har reparet disse,eller eller er det boss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2013 Fins viss repkit;) han som kjøpte inn her på vacn skaffer;) lurt litt på om det går ann å åpne å rense om den ikke har stått med strøm å brent seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2013 Fins viss repkit;) han som kjøpte inn her på vacn skaffer;)lurt litt på om det går ann å åpne å rense om den ikke har stått med strøm å brent seg Går fint å åpne pumpen og rense selve skovelen. Men motor delen ser ut som om den er støpt inn . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2013 Tja, jeg går ut ifra den har stått montert i bilen i sommer, mao. du tok den ikke ut? Kjørte du den med strøm noen ganger iløpet av sommerperioden? Hvis svaret er ja på begge spørsmål vil jeg anbefale deg å ta en titt på impelleren, denne kommer du til ved å skru av de to små stjerneskruene som holder plast-tuten. Vær forsiktig med o-ringen som er bak lokket når du deler dette. Det er en god ide og klemme slagene på begge sider i forkant for å forhindre altfor stort kjølevesketap. Jeg kan være behjelpelig med å skaffe reservedeler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2013 Tja, jeg går ut ifra den har stått montert i bilen i sommer, mao. du tok den ikke ut? Kjørte du den med strøm noen ganger iløpet av sommerperioden? Hvis svaret er ja på begge spørsmål vil jeg anbefale deg å ta en titt på impelleren, denne kommer du til ved å skru av de to små stjerneskruene som holder plast-tuten. Vær forsiktig med o-ringen som er bak lokket når du deler dette. Det er en god ide og klemme slagene på begge sider i forkant for å forhindre altfor stort kjølevesketap. Jeg kan være behjelpelig med å skaffe reservedeler. Ja varmeren er kjørt flere ganger siden sist vinter. Impelleren har jeg tatt ut de n roterte som den skal når jeg sveivet på den. Er det noen form for sikring på pumpe motor? Pumpemotor går vel ikke å skifte? impelleren har jeg hatt ute den roterte som den skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...