Anbefalte innlegg

Nesten ubrukt S4 selges. Kjøpt i September 2013, brukte den i 2-3 uker før jeg gikk over til annen modell.

Den koster i underkant av 5000,- ny. Tenkte meg 3500 for den.

 

Selger også unna mitt 5.1 surround anlegg til fordel for et mindre anlegg. Nypriser står i parantes.

 

1 stk Dali SWA-12 Aktiv sub (4990,-)

2 stk Dynavoice F-6 (1000,-)

1 stk Dynavoice center (700,-)

2 stk bakhøytalere Scandyna Micropod (http://www.hifiklubben.no/Products/s...oyttaler-4075/) (1600,-)

 

1 stk Denon AVR 2308 (5500,-)

 

Kan selges samlet, eller hver for seg. For alle høytalerne+sub så hadde jeg tenkt meg 2500,-

For receivern hadde jeg tenkt meg ca det samme. Kan levere/hentes i oslo eller på Jessheim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er s4 låst til no selskap ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei.

Den har jeg kjøpt via jobben som arbeidstelefon, så den er ulåst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok , så da er der ikke så mye garanti siden den er kjøpt via et firma da . normalt 1 års garanti bare da ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantien står produsenten for, så den er lik. Men du mister de rettigheter man får som privatperson fra forbrukerkjøpsloven, dvs du har bare 2 års reklamasjon i stedet for 5. Derfor selges den også veldig billig ift hva de koster i butikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel ,, byr deg 3000 med frakt ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser man før dem til nestn 4000 kr så jeg kjøper heller en ny , eller en ny s3 til ca 3000 kr istaden ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.