Anbefalte innlegg

Jeg har ettermontert bi-xenon på min Golf, men har problemer..: bh :

Det jeg har montert:

1. Ledningsnett fra halogen - xenon

2. Xenon ballaster

3. Styreenheten under lampene.

Problemer:

1.De adaptive bulbene vil ikke stille seg inne, styrer direkte til høyre, og hver gang jeg starter opp så presser de fortsatt til høyre, ikke bra.

2. Har ikke fjernlys i det hele tatt.

3. Høyde justering ( Ikke montert automatisk høydejustering, så det vet jeg hvorfor) Stilt imn manuelt.

4. Kommer ikke inn på lyktene via VagCom (Ingen respons fra kontroll) Right lamp/Left lamp

Gikk til Aktiv auto og spurte litt rundt ang dette. De sa at det kunne være komfortmodulen som ligger over beina der. Bestilte en slik en etter at jeg fikk delenummret 1k0937087A, som visst var fra en golf 5.

Monterte denne og fikk overhodet ikke kontakt med 09 cent.electric eller høyre/venstre lykt /vagcom. MEN da fungerte altså venstre fjernlys, men kunne bare blinke med den,

Mistet også led stripen og tåkelysene. : pisk :

Vær så snill, la det være noen som har hatt dette problemet og løst det. Nå har jeg brukt mye tid og penger på dette, og dette er siste innspurt før jeg legger de ut til salgs... : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du hjertelig ha for den bloggen. Nå skal jeg prøve å kode om litt igjen. Har GTI innstilling jeg nå.

Han sier vel at høydejustering ikke er nødvendig??

Sitat fra bloggen : -AUTO LEVELING is responsible for height adjustment. Auto leveling is optional in the installation.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tolker det også dit hen at det ikke må monteres. Men for å gå gjennom EU så skal en vel ha det. Og det verste en møter på veien om kvelden er biler med Xenon som lyser bare bittelitt gor høyt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tolker det også dit hen at det ikke må monteres. Men for å gå gjennom EU så skal en vel ha det. Og det verste en møter på veien om kvelden er biler med Xenon som lyser bare bittelitt gor høyt....

Ja, men går jo ann å stille inn dette manuelt med sånn lys maskin( vet ikke hva det heter) De har en slik en på jobben til fattern.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men den stemmer KUN sånn du justerer den da, slenger du inn 3 tjukke kompiser så går lysa rett i været

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye Skoda rapiden med xenon har ikke automatisk høydejustering,er vist ikke påkrevd siden det gir 2000 lumen med lys,ei heller med lyktespyler står det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men den stemmer KUN sånn du justerer den da, slenger du inn 3 tjukke kompiser så går lysa rett i været

Godt jeg ikke har non av de :) Gidder foreløbig ikke å montere det...

Nye Skoda rapiden med xenon har ikke automatisk høydejustering,er vist ikke påkrevd siden det gir 2000 lumen med lys,ei heller med lyktespyler står det

Det likte jeg å høre geir: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett litt senere innlegg, men hvor har du lest at høyejustering og lyktespylere ikke er påkrevd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig det står i nye kjøretøyforskriften eller noe skriv rundt dette,sikkert bare å kikke litt i noe sånt så finner du det nok

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du orden på dette?

Har bestilt en ny styreenhet fra Polen som visstnok skal være til den type montering. Har kjørt med nærlys som står rett til høyre i vinter, drar heldigvis ikke på så veldig mange langturer... :)

Men far driver med eu godkjenning, og sa at det var fra og med i dag ny kjøretøysforskrift som sier at høydejustering og lyktespyler er påbudt, ellers så går den ikke igjennom eu... Utrolig kjipt det greiene der, det lyser jo 100 ganger bedre.. Lyser jo bedre med de jeg har nå, enn med de halogen lyktene jeg hadde på.. Men har vel ikke stort valg enn å bytte tilbake når neste eu kommer :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har lyktespylere, er det jo bare å montere høydejusteringen. Da er jo alt lovlig. Bedre lys, og mye penere på bilen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har lyktespylere, er det jo bare å montere høydejusteringen. Da er jo alt lovlig. Bedre lys, og mye penere på bilen:)

Mangler lyktespylere og høydejustering.. Det er penger det er snakk om :(

Får bare vente å se om jeg finner en god pris :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høydejustering kit fikser vistnok OEM shop til 2500+mva og frakt. Eg har fått highline CECM nå, må bare montere den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høydejustering kit fikser vistnok OEM shop til 2500+mva og frakt. Eg har fått highline CECM nå, må bare montere den.

Link?? Har ikke vært borti de jeg.. Er visst no møkk å montere det høydejusteringa. strekke ledinger igjennom hele bilen..

Jeg bestilte Highline CECM for lenge siden jeg også, men har vært veldig mye forsinkelser, men den skal visst komme i morgen :) Og da er det bare å komma seg hjem fra jobb!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å spør i tråden til oemvwshop. Tomas der sa han kunne skaffe.

850kr for CECM highline. Svigermor tok med seg fra Tyskland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.