#1 Skrevet November 18, 2013 (endret) Jeg selger et sett med originale RS4 / RS5 pedal-kapper (gass, brems, clutch og forhviler). Brukt ca 6 måneder (før bilen ble påkjørt og kondemnert). Vet at de passer til (pre-facelift) A5... Kan tenkes at de passer flere biler og modeller. Kan legge ut delenr dersom det er ønskelig. Har stjålet et bilde på nettet, men disse er helt like. 1000,- pluss frakt (kan hentes i Stavanger) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2013 Ny pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2013 Kan by deg 1000,- ink frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2013 Du kan få de for 1140,- inkl frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2013 Nei takk, da kjøper jeg heller den nye modellen til noen kroner mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2013 Det er greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 12, 2013 Finnes RS5 med manuell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2013 Tidenes off-topic spørsmål... Uten at jeg vet 100%, men kanskje brems og clutch er hentet fra RS4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 9, 2014 Fremdeles til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...